piątek, 16 maja 2014

Prólogo - W świetle księżyca



Najczęstszy ludzki błąd - nie przewidzieć burzy w piękny czas.

Budzisz się codziennie ze świadomością, że jesteś nikim. Boisz się spojrzeć w lustro. Nie chce ci się żyć. Jesteś uzależniony od narkotyków. I jak się z tym czujesz? 
Pewna dziewczyna stoi właśnie przed lustrem i patrzy na swoje odbicie. Widzi człowieka, który wkrótce będzie na samym dnie. Czuje, że to koniec. Coraz częściej zdarz się jej myśleć ,,Po co mam żyć"; ,,Jestem niepotrzebna''. Wzięła swoją czarną, skórzaną torebkę i wyszła. Nagle pod jej dom podjechał samochód sportowy. Po chwili dziewczyny już nie było.
***

Codziennie jego serce płakało. Nie mógł znieść widoku jego ukochanej w ramionach kogoś innego. Kiedy widział jego usta spoczywające na jej ustach, chciał krzyczeć, płakać i wyrazić to co czuje. Wydawało mu się, że nikogo to nie obchodzi. Nikt nie uważa, że Federico też jest człowiekiem i też czuję ból. Chociaż, czasem, gdy Ludmiła odwracała się, by rozejrzeć się dookoła, widział w jej oczach coś, co dawało mu nadzieję. Widział, że ona coś ukrywa, choć nie chce tego pokazać. Wierzył, że jednego dnia pozna jej sekret. Będzie znał prawdę. Mimo tego, że w swoim całym życiu zamienił z nią tylko parę słów, czuł, że ją zna i ją potrzebuje.

~~~
Witamy was w piątkowy wieczór ;)
Przychodzimy do was z Prologiem .
Liczymy na wasze opinie ;)

Ellie ♥ i Nina Verdas ♥

12 komentarzy:

  1. Piękne, cudowne, niesamowite :)
    Zapowiada się ciekawie :)
    Czekam na pierwszy rozdział^^
    Buziaki:***

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejciu *.* Prolog ♥ Dziewczyny myślałam, że to będzie coś pięknego i wspaniałego. Nie myliłam się. Prolog jest cudowny. Od razu zachęcił mnie do śledzenia dalszych losów. I jeszcze nazwa prologu jest świetna! ,,W świetle księżyca'' *.* zazdroszczę umiejętności wymyślania tytułów ^^ I ogólnie wszystko było wspaniałe. Na serio.. macie wielki talent!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć!
    Prolog jest naprawdę świetny <3
    Bardzo mi się spodobał, na 100 % będę czytała tą historie ;33
    Ciesze się że znalazłam tego bloga! ;>
    Ps. Może wpadniecie do mnie? ;> : http://violetta-moja-historia-viomas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie się zapowiada. Czekam na rozdzialiki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na rozdział :)
    Masz ogromny talent xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy, ale powinno być "Macie" ^^ Tak, jest nas dwójka, ja i Ellie <3 Next już jest <33

      Nina Verdas ♥

      Usuń
  6. Wspaniale!
    Pędzę czytać pierwszy rozdział, bo ten prolog mnie bardzo zaciekawił :>

    Wpadnijcie do mnie:
    http://violetta-story.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń