czwartek, 15 maja 2014

Oficjalne Powitanie!


 Hejka ♥♥♥
A więc, oto my - Ellie i Nina :D
Pozwólcie, że jako pierwsza się przedstawię. Mam na imię Nina, mam ileś tam lat i jestem znana głównie z mojej nienormalności ;D Przekonacie się sami, kiedy mnie lepiej poznacie ^^ Możecie mnie znaleźć na innych blogach, a mianowicie tu i tutaj <3 Są to moje małe wirtualne galaktyki xd Moja pasja to pisanie. Nie wyobrażam sobie świata bez mojego bloga, choć jeszcze niedawno nie zależało mi na nim. Oprócz tego, uwielbiam udawać, że jestem postacią z jakiegoś filmu xD Wiem, szalone <3 Moje ukochane zawody to aktorstwo i pisarstwo <3 Ok, chyba już będę kończyć, ale jakby co - zadawajcie pytania, bo chętnie na nie odpowiem ;3
Czyli teraz czas na mnie, aby się przedstawić.  Mam na imię Dominika , mam dużo lat i może znacie mnie już z wielu blogów. Pisze od... 3 miesięcy? Chyba tak.  Żyję we własnym świecie , do którego tylko niektórzy mają wstęp. Jestem romantyczką i marzycielką. Uwielbiam pisać. Jest to moje odizolowanie od życie. W przyszłości chciałabym być architektem.  Kończę już pisać tą część notki. Możecie mi także zadawać pytania ;)

9 komentarzy:

  1. Tralalalalala nowy blog ^^ Ojejciu jak się cieszę ^^
    I jeszcze blog prowadzą jedne z najlepszych blogerek *.*
    Nino - właśnie dziś zaczęłam czytać Twojego bloga i muszę przyznać, że masz ogromny talent!
    Ellie - mimo iż czytam Cię od niedawna to już zdążyłam się zakochać w Twoich opowiadaniach.
    Dziewczyny - podejrzewam, że opowiadania będę cudowne. Nie mogę się doczekać Prologu lub Rozdziału 1. Nie wiem co tam dacie, ale czekam ♥
    A teraz życzenia na początek ^.^
    Dużo czytelników.
    Dużo obserwatorów.
    Dużo komentatorów.
    Dużo wyświetleń.
    Dużo weny.
    Nie mogę się doczekać Waszego dzieła *.*
    Buziaczki :*

    Nel ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dobra muszę to napisać... Pierwsza! ♥

      Usuń
    2. Dziękujemy ♥♥♥ Najpierw ukaże się Prolog ♥

      Usuń
  2. Witam was kochane,a szczególnie Ciebie Ptysiu :D
    Już nie mogę się doczekać waszego genialnego opowiadania :)
    Obydwie macie talent do pisania więc to będzie cudo <3
    Buziaki:***

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się doczekać prologu i pozostałych rozdziałów ♥ .

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej... czemu ja jestem połączeniem Was obu? Słownie... jestem jak Wy o.o... no może ciu mniej do Domi, bo jestem wesołą osobą. I serio, nie tylko ja lubię udawać postacie filmowe? Jej... coraz więcej bratnich duszy xD Czytałam prolog. Wypas! Dajcie szybko l rozdział!!!!

    OdpowiedzUsuń